tisdag 17 november 2009

TWO DOOR CINEMA CLUB

Redan i somras inledde jag min reklamkampanj för denna Nordirländska trio när jag jag slängde upp gryma singeln Something good can work här på yournewfavouritebands. Och som ni ser har jag nu lärt mig hur man infogar en länk i texten.

Något nytt under solen då? Jovars, i väntan på debutalbumet skall färdigställas så släpper nu Alex Trimble, Kev Baird och Sam Halliday nu en EP innehållandes fem spår. Four Words to Stand On är tillgänglig för allmänheten den 23:e november.


Four Words to Stand On EP:

01. Cigarettes In The Theatre
02. Dou You Want It All?
03. New Houses
04. Undercover Martyn
05. Standing on Ghosts





Nää men vafan! Visserligen funkade länken fint men vad gör det när man inte kan lyssna på låten längre. Here we go again:



/Ledley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar